Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

søndag 23. november 2008

Bidrag nr. 6 i Kreativ Hobbys julekortutfordring!

Her har jeg prøvd meg på å lage en "melkekartong", tips og mal å følge fant jeg på Kreativ Hobby sine sider. Det var kjempe moro, også blir det en super julegave! katongen er fult av julesjokolade formet som nisser og snømenn. Håper bestemor blir fornøyd når hun får denne til jul!!




Hele kartongen er laget på et rødt bazzil ark, deretter har jeg satt på et mønsterark som bakgrunn på alle sidene. Kantene er farget med en catseye stempelpute. På første side har jeg satt på et god jul, som er fra et bånd. Snøkrystallene er punchet ut av et sølvfargetkartong. Stempelet er fra kreativ hobby, og jeg har brukt hvit embossingpulver på den. På toppen har jeg satt på grønt bånd.



På denne siden har jeg brukt to stempler fra kreativ hobby. Det ene er embosset med hvitt pulver, mens den andre har jeg brukt akvarellblyanter på. Jeg har også brukt snowwriter på snøen, treet og hatten. Snøkrystallene er punchet ut på hvitt papir, og dekorert med glitterlim.




Her har jeg laget min egen pakkelapp med en hjørne punch. Sølvtråden har jeg fått av Anita. Snøkrystallen kjøpte jeg her om dagen på europris faktisk. Stempelet er fra scrapmagasinet.



På siste side har jeg kun et kjempe søtt glansbilde av julenissen, den er dekorert med glitter. (synes ikke på bildet... men men.)

Utfordringen er i regi av Kreativ Hobby.

0 comments: