Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

fredag 7. november 2008

Kreativ hobbys 20 julekort utfordring, bidrag 1!

Her er birdrag nummer 1 til kreativ hobby's 20 julekort-utfordring, www.kreativhobby.no.
Det er en pakkelapp i størrelsen 13x6 cm. Det blir nesten mer som et kort, men jeg synes de blir så flotte å dekorere pakkene som skal under treet.

Baksiden er dekorert med et god jul stempel fra kreativ hobby og et stempel fra scrapmagasinet. Bakrunnen er et mønster ark med snøkrystaller, pyntet med flere puncha og en skum snøkrystall. Glitterlim er også brukt.

Forsiden er stemplet med tekst stempel fra kreativ hobby, og et stempel fra magnolia. Her er det også puncha snøkrystaller og glitterlim. Samme mønsterark som bakgrunn.
19 more to go!




www.kreativhobby.no

2 comments:

Anita Kristine sa...

Så fin merkelappen ble med det papiret! :) Klem

Anita Kristine sa...

Jammen du har jo jobbet i helgen!! hehe :) Blir koselig i kveld altså! :) Klem