Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

fredag 24. april 2009

Endelig helg..

Nå er det snart endelig helg... I dag reiser jeg hjemover på besøk til min mor og far i Sørum. Samboeren min skal jobbe i helgen så da er det ikke noe å henge hjemme etter egentlig. Bortsett fra at jeg egentlig hadde planer om å hjelpe min gode venninne Anita med å flytte da.

Så hadde det seg sånn at jeg fikk en telefon fra min venninne Kime med beskjeden, jeg har prøvd å lure deg nå i en time. Jeg kunne ikke skjønt mindre av den beskjeden men begynte da å spørre. Det viste seg at hun hadde involvert både min samboer, søster og mine foreldre for å lure meg hjemmover denne helga.

Poenget var å samle den gamle gjengen med apebebyer og apemammar (ikke spør) fra videregående. Den ene apa kommer på besøk helt fra Bergen, så da var det bare for meg å ta turen fra Lillehammer. Så jeg gleder meg som en hund til festen i morgen, men er også litt lei meg for at jeg ikke får vært her å sagt hadet til Anita den siste helgen hun har på Lillehammer. Men jeg skal gjør det godt igjen ved å campe en ekstra helg i den nye leiligheten hennes!

Så for å mase mer, Henrik, snille lille apebeby, du må få til å komme ned fra Hamar, sånn er det bare!

Sååå da ble det lite med scrapblogging denne helga, jeg ligger litt bakpå nå både med blogginga og med scrappinga, men det kommer, det kommer. Til gjengjeld skal jeg prøve å få blogget inn noen bilder fra apeparty. ;P

1 comments:

Anita Kristine sa...

Hei hei! :)
Savnet deg under flyttingen (hehe), men håper du koste deg masse i helgen! Jeg ser virkelig frem til å få deg på besøk som plaster på "såret" ;)

Ooooog, for ikke snakke om turen til Barcelona! :D (Vi dropper nachpiel på vårt rom!! hehe)

Klem