Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

fredag 22. mai 2009

Rosenborg i svart og i kvitt!

15 mars var vi tre håpefulle jenter på skikkelig roadtrip til Trondheim og Lerkendal. Med tanke på at min venninne Anita missliker fotball og Jarina er tysk var dette et litt spennende prosjekt. Men jeg har med hånda på hjertet aldri vært på en bedre roadtrip, fortballkamp eller spontan tur på byen.
På kampen stod vi alle tre å sang og ropte høyere enn alle rundt oss i Kjernen. Uansett så har jeg såvidt begynt å scrappe noen av bildene fra denne turen.

The 15th of march three hopefull girls went on a real roadtrip to Trondheim and Lerkendal Stadium. My friend Anita who really dislikes football and Jarina, our german friend, made this trip to the match a bit of a funny project. But I can say with my hand on my heart that I have never been on a better roadtrip, footballmatch or spontainious trip out on a club, in my life. On the match we where all tre standing, jumping and singing our throats out, louder than all of the other supporters in "kjernen". Anyway, I have just started to scrap some of the photos from this trip.


Først kommer det som kommer til å bli forsiden på dette albumet. Denne siden er ikke 100% ferdig enda, men her kommer den;

First you will see the page which will be the frontside of this album. This page is not 100% finished yet, but here it comes;



Det store bilde brukt på siden sammen med bilde av oss jentene, er et bilde fra den kampen som vi var på. Dette fikk jeg tilsendt i et blad jeg fikk som takk for støtten ved at vi kom på kamp! Vi stod midt blandt kjernen og er faktisk på dette bildet!

The big picture used next to the small picture of us girls, is a picture from the game we where on. I got this in a magazine i got in the mail as a thank you for supporting the team at this game. We where standing in the middel of the supporterunion "Kjernen" and we are actually in this picture!

Andre side er bilde av meg selv sammen med Litj-Per! Er han ikke nydelig? ;)

The second page is a photo of me and one of the cutest players of the team, Per Ciljan Skjedlbred. Isn't he cute? ;)



Her har jeg brukt/I have used:
* Blomster fra Nille og Panduro / Flowers from Nille and Panduro
* Svarte og hvite bazzil ark / Black and white bazzil
* Creative Imaginations - Soccer balls
* QK dies Butterfly
* QK dies flourish
* QK alphabet Studio
* QK alphabet Daisy
* Prima - Say it in crystals (perler/pearls)

0 comments: