Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

søndag 7. februar 2010

Morsdag 14. februar!!

Nå er det snart morsdag igjen, og for en gangs skyld ligger jeg greit ann med det jeg skal lage. :)
Jeg var rundt å tittet på hva mange av de andre fantastiske scrapperne på scrappetoppen har laget, og jeg fant en fantastisk after eight eske hos Anita. Hennes blogg er verdt å stikke innom, dersom du aldri har sett den før! Masse god inspirasjon!

Men tilbake til hva jeg har laget til min kjære mamma! Jeg ble bitt av inspirasjonen, og lagde min egen after eight eske. Jeg reiste til Kiwi på Lierstranda og kjøpte en eske med after eight. Da jeg kom hjem demonterte jeg hele jævelen, og begynte å tegne rundt på et passende mønsterark.
Jeg har ingen anelse på hva arket heter eller hvilke produsent det er, så det må du nesten finne ut av selv ;)

Jeg har brukt stempler fra norsk stempel magasin (drodelen på alle kantene). Tekststempeler fra kreativ hobby. Teksten "mamma" er laget med QK alfabetet Neat Freak på skum, hjertet stempelet er laget av en QK dies som jeg har gjort om til stempel. Blomstene er fra prima, både the bigger bag og seperate roser. Jeg har brukt punchen "branch" fra mcgill, metallpynt fra unikhobby, bånd, glitterlim og halvperler. Det personlige stempelet har jeg kjøpt på eBay, av en selger i Singapore ;)


Her kommer bildet av lokket:


Her kommer bildet av "forsiden":


Her er bildet av "baksiden":



Her er bildet av den ene kortsiden (den andre siden har ingen pynt, kun drodler langs kanten):


Slik ser den ut når den er åpen:




Og her ser man oppi, der ligger after eight'en og venter på å bli spist :)



Setter pris på kommentarer, og takk for titten! :)

0 comments: