Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

søndag 14. mars 2010

Cupcake Craft Challenge #81

Her er mitt bidrag til "The Cupcake Craft Challenge". Oppgaven var "flower power" og dette er første gang jeg prøver meg på denne konkuransen. Så vi får krysse fingrene! Kortet er laget til ei venninne av meg, for hun har snart bursdag!

My contribution to the Cupcake Craft Challenge - flower power is a tent card.
I made if for one of my friends birthday, and the challenge of course! :)
It is the first time I will join this challenge, but surtenly not the last time!











Utstyrsliste/Supplylist:

*Stempler/Stamps:
StampIt Umontert - Butterfly Composition, Daisy Bucket Petit - Live Your Life, Papirloftet - Hurra for deg {Etikett}.
*Papir/Paper: hvit/white bazzil, grønn/green bazzil, gul/yellow bazzil, lys blå/light blue bazzil-bling, DCWV - the glitter stack (en av arkene i pakken er det grønne blomsterarket/one of the papers in the pad is the green flower paper).
*Tilbehør/Accessories: Panduro - sommerfugler/butterflies, Sølv/silver bling.
*Utstyr/Supplies: Spellbinders dies, QK leafy vine, lys gul/light yellow embossing pulver/powder, distress ink - shabby shutters, svart gele penn/black gel pen, gult og grønt glitterlim/yellow and green glitter glue, tattered angels - pearl glimmer mist, glossy accsent.


Legg gjerne igjen en kommentar!! / Please leave a comment!! :)

0 comments: