Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

søndag 14. mars 2010

Morsdag og valentines friends!

Den ferdige morsdagsgaven!

Til morsdagen så lagde jeg en aftereight eske med aftereight og en liten såpe. I tillegg skulle hun få en vinflaskse, og jeg ønsket da å pynte denne litt også. Resultatet ser dere her:





Nærbilde av såpa:




Nærbilde av såpa bakside:



Selve aftereightesken innpakket i plast og med brunt pyntebånd.





VALENTINESGAVER TIL KIME OG MARIT


Jeg endte opp med å gi bort to av såpene jeg så tappert hadde prøvd å lage.
Det første bildet er av valentinesgavene jeg gav til to av mine bestevenninner, Kime og Marit, da vi skulle på Bryllupsmesse på Glasmagasinet i Oslo.


Bildet er tatt på badegulvet med den gamle mobilen min, så de ble ikke så altfor bra...

1 comments:

Guro sa...

Nydelige gaver du har laget her :-)
Klem Guro