Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

fredag 12. september 2008

Farsdagskort laget av kaffefilter.

I en liten periode over 2 dager har jeg fått laget et farsdagskort. Man kan vel si at jeg er litt tidlig ute, siden dette ikke er før i november. Men det har seg sånn at jeg skal lage mange bursdagskort, et dåpskort og et farskort som skal gis ut i november, så da begynte jeg like godt allerede nå. =) Dette er jo også bare kort som foreløpig kun er fra meg (og min samboer). Det hender jo at jeg får noen bestilinger på kort fra venner og kjente. Så da er det godt å være tidlig ute.


Forside:
Dette kortet er laget på et kaffefilter. Arket som er brukt rundt filteret er fra Glover scrapbook kit kjøpt på nille. Stempelet er fra magnolia. På stempelet har jeg kun brukt svart stempelpute, og så har jeg brukt Derwents Inktens fargeblyanter og malt over. Bokstavene er "urban letters" fra Basic Grey kjøpt på hobbybutikk i drammen. Blomsten (i stoff) er 3 forskjellige blomster fra posen "the bigger bag" kjøpt på bikuben. Disse er festet med en vanelig gul brads. De 3 små blå blomsterpaljettene er fra en kortpakke kjøpt på notabene. Det samme er perlene som er festet til den store blomsten. For å "lukke" kaffefilteret har jeg brukt stjerneformede eyelets fra fiskars. Disse fikk jeg med når jeg bestilte fra hobbyklubben hobbyglede. Det samme er de blå enkle eyeletsene som er brukt til å feste de gule silkebåndene til det blå scrapbook arket som ligger som et kort oppi kaffefilteret.


Forside med kortet utdratt:
Samme som over, men et bedre bilde for å vise kortet som jeg senere skal skrive på.


Baksiden:
Her er det samme bakgrunn som på forsiden. Men her har jeg stemplet med en giraff fra "Snag 'em Stamps" kjøpt på bikuben. Stempelputen jeg har brukt er blå, "designer Galerie" kjøpt på europris. Skriften er skrevet med en blå neon gele penn "blåbær" kjøpt på nille. Jeg har ikke brukt bakdeler på eyeletsene.


Håper dette er godt nok beskrevet, er det noe dere lurer på er det bare å ta kontakt. Skriv gjerne en kommentar!

0 comments: