Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

torsdag 13. november 2008

Kreativ Hobbys julekortutfordring - bidrag 4!

Jeg har laget en julekalender av fyrstikker til min kjære. Det var jeg og Anita som etter at vi så alle de kule julekalenderene som var laget sånn på kreativ hobby og de andre som er med på utfordringen. Så vi gikk og robba butikken for nesten alle fyrstikkeskene de hadde, vi kjøpte nesten 2 brett. Han i kassa kikka litt rart på oss, men vi hadde det moro vi da.. hehe

Under ser dere resultatet, men alle bildene ble ikke like bra.

Dette er toppen, pyntet med blomst og 2 stempler fra kreativ hobby. Det ene, engelen har jeg lånt av Anita, siden det jeg har er en liten en. Jeg har også satt på bokstaver som er fylt med artdeco. Glitterlim er også brukt.



Her er en av sidene, den har blitt dekorert med stempler fra penny black. Pyntet med lilla snøfnugg i filt. På skuffene har jeg brukt svart artdeco på tallene. På de fleste avskuffene har jeg brukt vanlig lyseblå eyelets på skuffene og sølvtråd til å åpne skuffene med. Men på skuffen i midten har jeg brukt lyseblå snøkrystall eyelet og hvite silkebånd.




Her har jeg også brukt et stempel fra penny black (det med pinnsvinet). Juletrestempelet husker jeg ikke produsent, men det er et clearstamp. Her har jeg pyntet med glitterlim og snowwriter. Tekststemplene er fra kreativ hobby. Snøkrystallen er fra en kortpakke jeg har kjøpt og juletreet er pyntet med en stjernebling i toppen.



Den neste siden er også pyntet med penny black stempel, som igjen er pyntet med små snøballer. I bakgrunnen er det små snøkrystaller som er stanset ut med en liten punch. Nedre side er pyntet med stjernebling og et peis-scrapbooking klistremerke.



Siste side er dekorert med blå og sølvblomst festet med en blå brads. Stempelet med tekst er fra kreativ hobby, og dette har jeg lånt av Anita. Det er pyntet med glitterlim. Det er stanset ut små snømenn med punchen til Anita i bakgrunnen. På nedre del er et stempel fra magnolia, som jeg også har lånt av Anita. Den er omringet av små snøkrystaller fra samme punch som på forrige side, men dekorert med glitterlim.



www.kreativhobby.no

1 comments:

Anita Kristine sa...

Denne ble kjempefin altså!!! :) Jeg holder på med skuffene og taket på min enda.. hehe.. Blir aldri ferdig jeg! :p God helg! Klem