Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

mandag 8. desember 2008

Bidrag nr 13 i Kreativ Hobbys juleutfordring!

Selv om jeg sa til meg selv at jeg måtte prioritere kort fremfor pakkelapper nå for å bli ferdig før jeg reiser på ferie, og kortene skal sendes, så de haster liksom litt mer. Men så var jeg en tur på hobbybutikken på gjøvik i dag..
Da endte jeg opp med forbausende lite, muligens fordi jeg skal innom Bikuben når jeg skal hjem til Mamma og Pappa neste gang. Men jeg hadde bestemt meg for å kjøpe glimmermist. Det hadde de ikke, men de hadde shimmer mist istedet, så da ble det det. Poenget var altså at jeg var så sugen på å prøve de ut at da ble det et par pakkelapper istedet..

Denne pakkelappen er i str. 13x6 cm og var en gang hvit.. hehe. Jeg har brukt distress stempelet dusty concord på bakgrunnen først, deretter har jeg brukt shimmermist "radiant rain" violet. Før jeg brukte den, la jeg på en "mask" fra Tim Holtz. Tekststempelet er fra kreativ hobby. Det er altså også det lille krusedullen som blender seg inn med bakgrunnen øverst. Blomsten er fra "the bigger bag", den er også blitt et offer for misten..



Jeg tol 2 bilder, forhåpentligvis viser et av dem shimmeret.. :)



Siste bildet er et utsnitt som viser blomsten og tekststempelet bedre.



Gå inn på www.kreativhobby.no

0 comments: