Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

onsdag 10. desember 2008

Bidrag nr. 17 i Kreativ Hobbys juleutfordring.

Her kommer nr. 17!

Dette er en pakkelapp, målene er ca 13x6 cm. Jeg har brukt mønsterpair fra 3ndy papir i serien "julekort". Pakkene har jeg stanset ut med QK squeeze. De har også blitt sprayet av gull shimmer. Pakkelappene er også stanset ut med QK tanga. Begge er pyntet med stempel fra kreativ hobby. Ellers er den pyntet med bånd og en julekrans-bling.



Bak har jeg brukt mønsterpapir fra samme ark som på forsiden. Deretter har jetg brukt min store punch til å punche ut den store rundingen, mens jeg fikk låne Anita sin lille til den hvite. Må ikke åpnes stempelet er fra Kreativ hobby. Til og fra stempelet er fra scrapmagasinet.





www.kreativhobby.no

0 comments: