Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

onsdag 10. desember 2008

Bidrag nr. 20 i Kreativ Hobbys juleutfording.

Her kommer mitt siste bidrag i denne utfordringa. Jeg må si at jeg nok ikke hadde laget så mange kort på denne tida hadde det ikke vært for at jeg var med på dette. Det har vært kjempe moro, men til tider stressende. Jeg reiser bort i morgen og måtte derfor bli ferdig i dag. Men da veit jeg også at alle mine kort kommer frem før jul! Det har vært utrolig moro og en stor utfordring.

Mitt siste bidrag er et kort den ene tanta mi skal få. Hun lager alltid så mye flott til meg, så et av de fineste kortene går til henne i år.

Basen er lyseblå. Mønsterarket med snøkrystaller husker jeg ikke produsent på. Tagen har jeg laget selv fra en hvit liten lapp. Jeg har brukt distress stempelputen dusty concord, og violet shimmer. Tekststempelet er stemplet med sammen stempelpute, mens stempelet er fra Kreativ Hobby.
Snømannen er fra Magnolia og den har jeg lånt av Anita. Den har blitt brusha i kantene med distress stempelet mitt. Blomsten er fra "the bigger bag" mens snøkrystallen er fra en ark pakke. Bokstavene er av typen Katie og de QK dies'ene har jeg lånt av Anita. De har blitt pyntet med lilla glitterlim. Litt lilla bånd er også brukt.






Jeg vil takke Kreativ Hobby for en super og ufordrende utfordring ;) Og nå venter jeg bare på den flotte pakka jeg får i posten til jul!

2 comments:

Anita Kristine sa...

Gratulerer! Du er ferdig.. hehe.. :) De siste du laget i dag var kjempefine da! :) Takk for i går også! Skulle ønske vi rakk en sånn dag til før du dro men.. Kanskje vi rekker noe før vi tar juleferie. God tur hjemover i morgen også! :) Klem

Anne Bente sa...

Tusen takk for nydelig julekort som vi har fått i posten. Og takk for at du har vært med på utfordringen, som du har fullført med 20 flotte kort. Din velfortjenet julegave sendes til deg om få dager. Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby