Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

tirsdag 2. desember 2008

Bidrag nr 8 i Kreativ Hobbys juleutfordring!

Her er mitt bidrag nummer 8 til ufordringen fra kreativ hobby.
Jeg har pyntet en toffefee eske. Jeg har brukt glitrende sølvpapir i bunnen og blått snø mønstret papir. Som pynt har jeg brukt en snøkrystall fra nille, snømann stempelet fra Kreativ Hobby og så har jeg stanset ut bokstaver med min nye quickutz squeeze. Jeg får den til jul, men jeg har allerede fått begynne å bruke den. Alfabetet som er brukt heter ginger. Jeg har også stanset ut små snøkrystaller som pynt.



Baksiden er enkel med samme glitrende sølvark. Stempelet er fra scrapmagasinet.

0 comments: