Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

tirsdag 23. desember 2008

Samarbeid og the julekalender!

På søndag kveld kom min (scrappe)venninne over slik at vi skulle få lagd et julekort til sjefen vår. Vi er kjempe gode venninner, scrappevenninner og i tillegg jobber vi sammen =). Så vi fant ut at vi skulle lage et julekort sammen for å takke sjefen vår for et kjempe fint år, men også slik at vi kanskje kan være så heldige å få låne et møterom igjen slik at vi kan scrappe masse ;). Hvis dere sjekker ut bloggen til Anita, ser dere hvor mye plass vi brukte.. hehe. Uansett, her kommer utfallet av vårt fantastiske samarbeid.



Vi endte opp med å bruke Anita sitt røde ark i bånd og i kanting av stempeltrykket. Vi brukte mitt mønsterark. På bakgrunnen bak magnolia stempelet mitt, brukte vi Anita sin gull glimmermist. Vi samarbeidet med alt, så hun "malte" kjolen huden og lua. Jeg "malte" kransen og skoene og beina. På båndet på kransen og god jul stempelet til Anita kom det et supert lag arbeid til. Vi brukte vannmerkepennen min og mitt embossingpulver i gull, og jeg tegnet, løp over til benken hvor hun helte pulver, jeg fjernet overflødig og hun brukte varmepistolen. Hehe.. Det er hva vi kaller samarbeid. Vi måtte gjøre det i puljer, så for vår tyske venninne som var med å så dette for første gang, syntes nok det så fantastisk dumt ut, men vi hadde det moro. Glitteret som er på magnolia stempelet tok jeg på etter at de hadde gått da jeg kom på at vi hadde glemt det. hehe. Vi brukte Qk tanga mi med Anita sin die for å lage de små kryssene som dere ser langsmed jenta. Vi brukte Anita sitt grønne mønsterark. Vi brukte mitt god jul bånd. Så sånn ble dette kortet til.



På baksiden har vi brukt et tekststempel vi begge har, og embosset dette også med samme medtode som foran, fantastisk samarbeid. Klistremerket fikk jeg mast meg til å ha på, så det var mitt det og.. hehe. Anita ble den som endte opp med å skrive bakpå. Hun har den beste håndskriften av oss, så sånn ble det! :)





Grunnen til at vi brukte en del timer denne kvelden på dette kortet var at vi kom i snakk om the julekalender, som vi begge synes er ufattelig genialt. Anita sin venninne fra Tysklans som skal være i Lillehammer med oss for hun skal jobbe et semester i utlandet. Hun hadde ikke hørt om denne kalenderen (ikke så rart akkurat) men da måtte vi jo vise henne. Vi gikk inn på youtube og så noen episoder. Da fikk vi også endelig oversatt den episoden hvor Gunter har fått et slag i hodet og babler i vei på tysk. Vi koste oss masse, med julekakene jeg og samboeren min hadde bakt tidligere på dagen. Så dette må vi gjenta!!

0 comments: