Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

torsdag 12. februar 2009

HEIA NORGE!!

Så du kampen i går??? Hvis ikke gikk du glipp av noe stort!!!
Norge slo Tyskland, 1-0!! På bortebane!! Selvfølgelig måtte det være Drillo som stod bak! Ingen andre kan klare noe sånt, hverfall ikke Hareide. Håper han sitter hjemme og tenker at han skulle gitt seg for lenge sia!!

Det er selvfølgelig ikke kun Drillo og spillestilen som skal ha æra. Det er spillerne! Men det er heldigvis en vettug person som tok ut laget og lot Daniel Braaten prøve seg!
Den som ikke ser at han er en av de beste spillerene Norge har, de veit ikke hva de snakker om! Braaten er og har alltid vært fantastisk! Grindheim og Skjelbred gjorde også jobben.

Hadde vi bare kunnet fjerna han loffen på midtbanen som alltid og jeg understreker alltid kom forseint i en hver situasjon, og ja, jeg snakker om Martin Andresen! Også han fjerne soppen, Morten Gamst Pedersen, så hadde vi kanskje hatt et nærmest fullt fantastisk lag! (vi kunne droppa lillebror Riise også, men han ødela ihvertfall ikke i går, som han har hatt en tendens til tidligere!)

All ros til forsvaret og de andre på banen som jeg ikke har nevnt! Jeg syntes dere var fantastiske og har ingenting å utsette på dere! Og spesielt så var det koselig å se Jarstein i kampen, det var en positiv overraskelse! Vi får håpe du fortsetter sånn både på Norge og i serien på Rosenborg!

Jeg kryper i støvet, jeg innrømmer at jeg ikke trodde at det som skjedde i går kom til å skje. Jeg hadde tro på laget, men trodde ikke effekten av drillo ville sette inn så tidlig. Spillestilen var heller ikke kun lang passninger som man kunne frykte på forhånd. Og for å nevne det, så var det ganske gøy å sitte å se kampen med ei Tysk jente. Kan ikke beskrive hvor morro det var å se Daniel Braaten pisse Lahm på leggen ;P

0 comments: