Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

onsdag 4. februar 2009

Scrappekveld igåår!

I går kveld hadde jeg og Anita en liten scrappekveld igjen. Vi lagde scrappeblomster for det meste, også begynte jeg på en bursdagsgave til storesøsteren min.
Jeg kommer til å legge ut noe senere, men siden noe av det ikke skal gis bort før om en stund så blir det desverre ikke lagt ut før da.
Vil jo ikke risikere å ødelegge noen overaskelser heller.
Men kortet jeg lagde til Jarina til hennes 23 års dag kommer snart, for den var på fredag så det er allerede gitt bort :)
Vi satt på hotellet igjen i går når vi scrappet siden vi måtte på brannøvelse.
Tenkte vi kunne ta med sakene siden vi først skulle dit.. Er så koselig å møtes sånn, også er det så digg å gjøre det på hotellet for da har vi masse plass!
Men vi kom oss ikke avgårde så tidlig som vi hadde tenkt da, siden den søte snille bilen til Anita ikke ville starte. Så da var det bare å dytte den i gang, *sterke meg* hehe. Men vi fikk det til vi, det er ikke noe vi ikke får til ;P!
Så da ble det en liten ekstra kjøretur opp på skistadion så bilen ble litt varm, så reiste vi på butikken for å hente pakka jeg fikk i posten.
Nå tror dere sikkert at det var en pakke full av scrappesaker.. men nei.. det er det ikke. Det var Rosenborg drakter! Jeg hadde bestilt en til Jarina og en til meg, pluss en t-skjorte med RBK på da.. hehe Vi må jo ha det når vi skal oppover å se kamp! Kommer nok til å legge ut noen lekre bilder av drakta også.. ;P

1 comments:

Anonym sa...

Hei
Utrolig at dere klarer å være så kreativie. Tror snart dere trenger en større bil enn Anita sin.. ja, bare for å få med dere alle eskene og boksene med div. Jeg var imponert over "det lille" Anita hadde med seg hjem sist.. he he
gleder meg til å se blomstene dere laget på scrappekvelden deres. Anita laget en til meg da hun var hjemme sist og den var kjempefin. Men pass nå på at ikke maskinene deres "går varme"
klem fra Anita´s mamma