Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

fredag 22. mai 2009

Mine aller beste venninner!!!

Her kommer det noen LO'er jeg lager med bilder av mine beste venninner. Jeg har ikke fått laget alle enda, men Kime og Elin, her kommer sidene jeg har laget med dere! Anita, Marit, Camilla og Marthe, deres kommer, jeg må bare få laget de først! Som betyr at jeg må finne noen flotte bilde av oss sammen ;P

Here comes some LO's I have made with photos of some of my best friends! I have not been able to make one of all of you yet, but Kime and Elin, yours are comming up below! Anita, Marit, Camilla and Marthe, yours are comming, I just have to make them first! And that means that I need to find som awesome photos of us together ;P

Først kommer LO'en av meg og Kime. Bildet er tatt på vei hjem til den gamle leiligheten til Kime på Sørumsand. Vi bodde jo nesten her i en periode, og dette bilde får frem mange minner. Det er tatt når vi gitt i andre klasse på Lilletrøm Videregående, og er egentlig et av de kuleste bildene jeg veit av oss.

First comes the LO of me and Kime. The picture is taken on our way home to Kimes old apartment on Sørumsand. We allmost lived here in this period, and this photo brings back a lot of memories. It is taken when we where in second grade on Lillestrøm Videregåendskole (High School), and is one of the coolest pictures of us!



Her er et nærbilde av noen av detalijene som er på bildet. Her ser man glimmermisten som er brukt på blomstene.

Here is an outline of some of the details which is in this photo. Here you can see the glimmer I have use on the flowers.



Neste side er av Elin og meg på Lillestrøm Vidergående. Grunnen til at det er så lite, er fordi jeg måtte kutte bort en sokk som gikk forbi og tittet rett inn i kamera. Men det er et sååå koselig bilde, så det måtte bare bli en side!

The next page is of Elin and me om Lillestrøm Videregående (High school). The reason for the picture beeing so small, is because I had to cut away a guy walking past us and glansing right into the camera. But it is such a cozy photo, that it just had to become a page!



Jeg har brukt/I have used:
Kime og meg LO/Kime and me LO;
* Making Memories Delaney Circle Flower
* Lilla/rød bazzil/Purple/red Bazzil
* Oransje blomster fra Prima - botanical mix / Orange flowers from Prima - Botanical mix.
* QK alphabet Neat Freak mini
* Grønne pastell brads fra Making Memories/ Green brads from Making Memories
* Oransje blomster brads fra Making Memories/ Orange flower brads from Making Memories
* Glimmermist (lånt av Anita/borrowed from Anita)

Elin og meg LO/Elin and me LO;
* HeidiSwapp mønsterark/ HeidiSwapp patternd paper
* Brun og hvit Bazzil/ Brown and white bazzil
* QK Swirls (lånt av Linda/borrowed from Linda)
* QK alphabet Katie Classic (lånt av Anita/borrowed from Anita)
* QK alphabet Typist mini (lånt av Anita/borrowed from Anita)
* Prima - The bigger bag
* Prima - Botanical Mix
* Making Memories bronze brads
* halvperler kjøpt på Binders/Half pearls bought at Binders

0 comments: