Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

søndag 14. mars 2010

Lage lage lageee såååpe.... eller noe...

Det var vel i begynnelsen av februar jeg fikk kjempe lyst til å prøve å lage såper. Min svigermor skulle fylle 50 år, det var morsdag og valentines day, så da var det mange anledninger til å gi bort litt såpe :)

Jeg må nok innrømme at dette er første gangen jeg prøvde å lage såpe, og det var ikke så enkelt egentlig...




Smelte smelte smelte masse... i vannbad!




Jeg kjøpte inn forskjellige former for anledningen, honning lukt, rød og lilla farge.



Det ble noen bobler i såpene, men det får ikke hjelpe. Jeg smeltet massen opptil flere ganger, for den stivnet før jeg fikk den i formene.. heh...



Jeg puttet noen små stempler jeg hadde nedi formene før jeg helte såpemassen oppi. Resultatet ble som ovenfor.

0 comments: