Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

søndag 18. januar 2009

En baby er født, og da trengs det et kort!

En av mine beste kompiser har nettopp blitt pappa, i den anledning har jeg vært ute å kjøpt en kjeme nusselig gave og så måtte jeg jo lage et kort til også.
Gaven ser dere lengre ned under kortet, og jeg fant ikke noe som kunne passet bedre enn dette fra en fotballgal jente til en fotballgal gutt ;) Det skal sies at han ble pappa til en nydelig gutt som kanskje vokser opp til å bli nettopp det body'n antyder..

Uansett, først kommer kortet! Kortet er laget på bazzil bling, derfor la jeg ut to bilder av forsiden, i forskjellig lys selvfølgelig.





Deretter kommer det dere ser når kortet er åpent, her er et bilde av hele, nedenfor kommer det close ups av alle sidene.





Her er den første siden inne i kortet, alle stemplene er fra Kreativ Hobby.



På midten har jeg brukt et clearstamp, husker ikke produsent.



Siste side har jeg brukt QK daisy alphabet, og stempler fra kreativ hobby.



På baksiden er det også brukt et stempel fra Kreativ hobby, mens det personlige stempelet er laget på scrapmagasinet.





Her kommer gaven:

Først i innpakket tilstand....



Så kom innholdet....



Den bodyen er bare rååå....

1 comments:

Kime sa...

Bah, jeg vil også kunne å lage sånn :P du er flink altså :D