Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

onsdag 7. januar 2009

Min første scrapbook.

Endelig har jeg fått begynt med å lage album også. Til nå har det bare blitt kort, bortsett fra baby chipboard albumet jeg lagde til dåpen til min niese. Men for å advare dere, er det brukt ganske knæsje og egentlig ikke fine mønster ark i albumet. Dette er fordi jeg lager et album fra Bulgaria turen jeg var på med 17 venner i 2005. Det ble en skikkelig drekka tur for mange og mye rart skjedde. Derfor synes jeg det passa bra med skikkelige farger og mye stæsj.

Her er forsiden på selve albumet, det er svart med et lite vindu. I vinduet har jeg laget et bilde som sier hva som er i albumet..



Her er et nærmere bilde av bakgrunnen jeg har laget. Jeg har brukt svart papir, en paintdabber og et ark med samme farge som paintdabberen. Jeg har også brukt shimmer mist. På den står det Bulgaria 2005 skrevet med QK alfabetet ginger, også har jeg brukt QK drink.




Første side:
Her er et bilde av den delen av gjengen jeg reiste med. Vi reise i flere puljer og bodde da på flere steder også. Her er bilde tatt i det vi landet på flyplassen.
QK stingene som er her og bokstavene har jeg lånt av min venninne Anita som også var med på turen, men de kom tidligere enn oss og ventet på oss ved hotellet.



Her er stambaren vår, den var det eneste vi fant første kvelden. Vi var ikke på hotellet før kl 01.00, så da ble det egentlig perfekt. Ogs hadde de 2 for prisen av 1 hele tida.. hehe. Stingene og bokstavene har jeg laget med QK diesene til Anita.




Her er den matchende siden, den er også fra samme sted. Vi koste oss masse med gode drinker. Her er det to bilder av samme side, siden jeg forandret på den siden jeg la den ut. Men bilde som først ble tatt er mye klarere så derfor ble begge med.






Her er stranda i Golden Sands, byen vi egentlig bodde i. Bildene er av noen av venninnene mine som var med på turen. Det er Nora som har tatt alle bildene, men jeg fikk kopiere de når vi kom hjem. Stingene og bokstavene her er også lånt av Anita. De gule blomstene fikk jeg også av henne, hun er så snill! (",) Siden mangler sin venn foreløpig, men jeg må fremkalle et bilde før den blir ferdig. Her er det samme som over, den har fått noen ekstra stæsj, men første bilde var bedre derfor begge bildene.






Denne siden er fra suiten vi hadde på Hotel Dobrudja i Albena etter at vi ble flyttet dit. Den første siden og den andre siden er matchende sider som skal stå sammen i albumet. Blomsten på side 2 er laget med den nye punchen til Anita som ble kjøpt på gjøvik, den svarte blomsten forrerst har jeg også fått av hu.






1 comments:

Anita Kristine sa...

Hei Lilla! :)
Gleder meg masse til å komme i gang med album jeg også nå. Er på tide! :)
Du har jo kommet i gang med kjempefine sider da! Hvem hadde trodd at de bakgrunnene ble SÅ kule? ;)
Vi må få til noe når jeg kommer hjem igjen!
Klem