Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

mandag 8. februar 2010

50-års kort til svigermor!

Nå virker det kanskje som om jeg tar litt av i forhold til kort og sånt til svigermor, men dette kortet er ikke fra meg!! Jeg fikk i oppdrag fra mine foreldre om å lage et kort for dem, siden de også skal være med på feiringen av hennes 50 årsdag! Jeg tenkte lenge over hvordan kort jeg skulle lage, og tenkte på nesten det eneste kortet jeg har blitt ordentlig fornøyd med. Det kortet var et konvoluttkort som jeg lagde til kusina til samboeren min, Silje, da hun fylte 18 år.
For å ta en titt, se her.

Jeg endte da med å lage samme type kort, men jeg vil ikke påstå at de ble så like at det gjør noe. Jeg brukte et glittermønsterark, krystaller, blonder, blondebånd med silkebånd, fløyelsbånd, pærlenål, prima blomster, grener fra "branch" punch fra mcgill, glitterlim, QK alfabetene Beauty Queen og Ginger.

This is a card I made to my mother in law from my parents. My mother in law is 50 years this month, and is celebrating it on the 20th of february. For insperation on this card, I thought about which card I have made which I am most pleased with my self. I can safely say that it must be the envelope card I made for my boyfriends cousin, Silje, when she turned 18 years old. If you want to have a look, see here.

I ended up with copying the type of card, otherwise they are not the same at all. I used glitterpaper, crystals, lace, laceribbon with silk, pearlneadle, prima flowers, the branch punch from mcgill, glitterglue, QK alphabet Beauty Queen and Ginger.


Det første bildet, viser "uten på" eller foran på kortet.
The first picture is of the front.




Bilde nummer 2, viser når kortet er åpent. Jeg har satt på magneter slik at kortet holder seg lukket på en pen måte.
BTW: Svigermor heter Kjersti, derav bokstaven K.

Picture number 2, shows the card open. I have used magnets to hold the card together .
BTW: My mother in laws name is Kjersti, thats what the K is about.





Detaljbilde, høyre hjørne av lukket kort:
Detail picture.





Dataljbilde, midt på lukket kort:
Detail picture.




På baksiden pryder mitt personlige stempel og noen flere grener.
On the backside i have used my personalized stamp and more branches.



Once again, leave a comment!




2 comments:

Kime sa...

FLinka ;) du må blogge mere snuppa ;)

Guro sa...

Virkelig vakkert!!!Masse nydelig her inne hos deg.
Klem