Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

søndag 7. februar 2010

Klokke - gave til svigermor på hennes 50-årsdag!

Svigermor fyller 50 år onsdag 10 februar, og i den anledning har jeg scrappet en klokke til henne. Hun har 3 sønner, og jeg syntes det kunne være litt koselig at de kunne gi henne en litt personlig gave i tillegg til det de egentlig har planlagt. Klokka er fra kaisercraft, og kjøpt på unik hobby. Jeg har malt hele med mørkebrun akrylmaling fra panduro hobby, og pynta med masse stæsj. Tallene er fra QK Chandelier, swirlen er fra Prima, mønsterarket "Wood Butterflies" er fra MakingMemories, og blomsten er av merket Prima, og heter Cherry Blossom Branches-white. Den hvite sommerfugelen med glitter er fra et mønsterark kjøpt på panduro, og båndet kjøpte jeg på scrappemessa i september. Distress ink "vintage photo" er også flittig brukt! Bildene har jeg forresten printet ut med min nye fotoskriver ;)


På bildet over, ser dere at jeg har tatt et bilde av hver av guttene. Øverst er den eldste, Jonas, deretter kommer min Anders og meg, og til slutt lillebror Stian.



Bildet over viser detaljene litt bedre. Stativet er også malt med akrylmalingen fra panduro.



Her er klokken mer i fokus, syntes QK alfabetet passet veldig godt med stilen på hele klokka. Det var nøye beregnet at sommerfuglen på møsnterarket skulle komme rett under viserene!



Baksiden: Bildet over viser hvordan hele baksiden ser ut. Her har jeg festet selve kortet med bursdagshilsen på. Jeg vurderer å feste mitt personlige stempel også, men jeg veit ikke helt enda.




Over ser dere selve hilsenen, den er også pyntet litt! Brukte et likt mønsterark som på forsiden, den er skjært ut med spellbinders dies(nestabillities). Blomstene er bazzil og prima. Pyntet med metallpynt fra unik hobby. Bling blomstene husker jeg ikke.





Detaljbildet av blomsten med metallpynten "made with love".


I tillegg til klokka, gav vi henne en liten såpe som jeg har laget selv. På organza posen har jeg laget en tag som matcher klokka, og hvor det er stemplet med samme stempel som er trykt på såpen.






*Please leave a comment*






0 comments: