Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

torsdag 5. februar 2009

Blomst til Mamma på morsdagen!!

Mamman, pappa, storesøster med mann og de to søteste barna i verden kommer oppover til Lillehammer ikke denne helga men neste for å besøke meg og ha en liten helg i snøen. Så da reiser ikke jeg nedover denne helgen som det er morsdag. Men siden de kommer oppover neste helg, har jeg laget klar en del av morsdagsgaven. Kortet er foreløpig kun halvveis enda.
Dette er ikke kun en morsdagsblomst, men også den første scrappeblomsten jeg har laget. Jeg fikk hjelp av Anita, siden hun allerede var på sin 3 blomst.
Her er da resultatet, men det er mulig at jeg kommer til å fikse litt på den underveis.



Blomstene er puchet ut med Anita sin retro flower punch, som hun har i flere størrelser. Alle blomstene er laget i forskjellige nyanser av lilla bazzil.
Jeg har brukt litt forskjellig til å prege blomstene. Jeg har brukt shimmer mist i fargen violet, QK goosebumpz culrs og daisy, knapper, perler og slikebånd.
Bladene er QK swirl.



tatt noen bilder i forskjellige vinkler..



Så da håper jeg mamma'n min blir fornøyd :)

0 comments: