Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

torsdag 5. februar 2009

Jeg har verdens søteste kjæreste!

Jeg kom hjem fra jobben torsdag for 1 uke siden og var kjempe sliten. Jeg satt og fortalte om alt som hadde skjedd på jobben den dagen på veien hjem. Da vi kom inn hjemme så hadde han laget i stand middag og alt var klart. Det var så utolig deilig siden jeg var dødssulten etter en lang dag og mye jobbing. Godt ute i middagen ser jeg opp på bordet og der står en kjempe flott bukett med roser!
Jeg var så sliten og sulten at jeg ikke en gang så de med en gang jeg kom hjem!

Da jeg kommenterte hvor fantastiske de var, og hvor flott kjæreste han er, så fortalte han at det ikke var noen spesiel anledning, kun at vi hadde sett så lite til hverandre i det siste på grunn av at han har vært mye på skolen og vi har jobbet en del motsatt av hverandre.

Så dette syntes jeg fortjente et lite innlegg på bloggen og noen bilder av de nydelige blomstene.





Tusen takk for at du er en så fantastisk kjæreste Anders! Jeg elsker deg kjempe høyt!

2 comments:

trinemor sa...

ååå.. så søtt av han da.. jeg vil også ha en som gjør sånne ting.. hehe

det lyser fort opp en slitsom dag det..

Lilla sa...

Ja, var så utrolig søtt og koselig gjort!