Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

mandag 1. juni 2009

Kjøleskapsmagnet igjen.. Min niese Sofie!

Jeg begynte for lenge siden å prøve meg på å lage en kjøleskapsmagnet, denne ble det blogget om for en stund siden, og kan finnes under etiketten kjøleskapsmagnet. Motivet den gangen var min niese Andrea, og planen var å gi denne i gave til min søster. Jeg fant deretter ut at jeg måtte få laget en til av min andre niese, Sofie, slik at de fikk en magnet av de begge. Her er altså den jeg lagde sist, denne var en del av gaven til min søster og mannen hennes.







Jeg har brukt:
*Chipboard hjerte
*Mønsterark
*Lilla paintdabber
*Lilla glitterlim
*QK alfabet Calvin
*Blomster fra prima - the bitty bag
*Brads fra making memories
*Lilla bånd (kjøpt i Tyskland)

0 comments: