Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

mandag 1. juni 2009

Takkekort til Tulla!

Min kjære "bestemor" Tulla gav for en stund siden ut bursdagsgaver til alle sine "barnebarn". For å forklare litt bedre, så er Tulla søsteren til Bestemoren min, altså tanta til mamma'n min. Hun har ingen egne barnebarn, så vi har liksom sett på henne som en bestemor og hun sett på oss som sine barnebarn.
Hun fylte 80 år i fjor, og begynner å huske mindre, derfor fant hun ut at hun skulle gi oss alle bursdagspenger 1 gang i året istedet for å måtte huske på alle datoene etterhvert som de dukket opp! Det er så koselig å vite at hun husker på oss selv om hun begynner å bli eldre, så jeg ville vise henne hvor mye jeg setter pris på dette med et lite takkekort! Det var forresten med disse pengene jeg fikk kjøpt meg Revolution!! *jippi*





Jeg har brukt:
*Grønn Bazzil
*Baige mønsterark kjøpt på fotobutikken på maxi senteret på Hamar (har farget grønt det med distress ink)
*distress ink shabby shutters
*Drodle stempel fra Kreativ Hobby
*Takk for gaven stempel fra Kreativ Hobby
*Spellbinders - nestabilities
*Boarderpunch fra fiskars
*Bånd fra Kreativ Hobby
*Blomster fra Prima - The bigger bag, the bitty bag og en rose
*Grønne knapper fra autumn leaves bag-o-buttons foof-a-laa
*Grønt glitterlim

0 comments: