Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

onsdag 23. september 2009

Hæppi Bursdah til mææiij !!

I dag blir jeg 24.. *jeg føler meg gammel* Spesielt etter alt som har skjedd i år.. Jeg har blitt forlova, fått ny jobb i Oslo, kjøpt leilighet og flytta til Lier. Synes ting har gått overraskende bra og veldig fort.

I dag skal jeg bare kose meg masse sammen med kjæresten min! :)
Jeg ble vekt veldig veldig tidlig (kun 5 min før jeg egentlig skal opp) men det er kjempe tidlig, 05.35. med gaver og "frokost på senga".
Med tanke på at jeg ikke har noen form for mulighet til å få i meg fôr så tidlig, var frokosten en go' morgen yoghurt som jeg kunne ta med meg på toget!

Deretter stupte jeg over gavene! Jeg fikk Rosenborg flagg med stang *heie på gutta ikveld*, 1 sesong av Veronica Mars, 1 sesong av Kongen av Queens, skipbo (kortspill spilt sammen med kimen - det er kjempe gøy!) og hele 2 kjempe søte kort!!

Etter dette var det bare å dra seg ut av senga og på jobb. Heldigvis gikk toget og banen som den skal i dag, så da kommer jeg meg hjem i passende tid også!!

Jeg har forresten allerede kjøpt meg en bursdagsgave for pengene jeg fikk av min bestemor og familie i Skien. Jeg har kjøpt meg Lilla mimi!!! Og for de som ikke veit hva det er, så er det en super kul lilla trillekoffert til scrappesaker!!
Under ser dere et bilde av en slik koffert som jeg har fått!!! :)



Så som et siste ønske for dagen, så håper jeg at Rosenborg knuser Trømsø så det griner etter! Gullet skal jo sikres på dagen min!?! Jeg skal heie like masse som vanlig, og håpe på seriegull i bursdagsgave!

2 comments:

Lisa sa...

Jeg visste ikke at du blogget heller! Så gøy! Er herved en offisiell follower (",)
GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!! Ha en fin dag på jobb og en enda finere kveld hjemme med kjæresten (",) Klemmer

Kimen sa...

yay, skipbo skipbo skibo :D Gleder meg til lørdaaaag ;) Husk fine hatten din er en del av antrekket ;)