Hei og hopp!

Velkommen til min blogg! Den vil først og fremst vise frem de kortene og albumsidene jeg lager selv. Men det vil også være andre innlegg om alt og ingenting og litt fotball ;P
Jeg håper du kan legge igjen et lite spor så jeg hvem det er som titter innom siden min, det vil jeg sette stor pris på!

Welcome to my blog! This blogs purpose is to show of some of the cards and layouts that I make. But there will also be entries about nothing and everything and some football of course ;P I hope you would like to leave a comment after visiting my page, cause I'd really appreciate it!

Slideshow av noen av mine scrapperier!

tirsdag 29. september 2009

We won the league in Moldeby!!!

We won the league, we won the league,we won the gold, we won the gold, we won the league in Moldeby.... ;P
Det er nå gullet faktisk kommer "hem" eller heim blir vel bedre å si! Gullet har ikke vært halvparten så mange ganger hos noe annet lag enn det har vært hos troillan! Så om det skulle hatt en adresse, ville det vært Lerkendal, Trondheim!

Dette er en tusen takk og en kjempe stor gratulasjon og hyllest til norges beste menn!



Roar Strand - du er vår supermann! Måtte du spille fotball til du ble 100! Ingenting er viktigere enn trofasthet og klubbfølelse, og du er et synonym til disse ordene!

Steffen Iversen - du er Ivers, ingen over og ingen under! Når du først setter ballen i mål, så sitter den! Du er kongen!

Rade Prica - Et friskt pust, kjemper til siste mann og går inn i hver duell med kraft! Vår toppscorer!

Marek Sapara - Oh A Sapara, say Oh a Sapara. Frispark og gullfot.

Per Ciljan Skjelbreid - Har du noen gang sett denna gutten stå stille? Ingen i hele tippeligaen løper så mye som denne fantastiske spilleren. Farlig, rask og over alt hele tiden.

Trond Olsen - Noddy! Farta og bakrommene bare er der for at du skal gjøre som du gjør best! Ikke la usikkerheten komme deg i forkjøpet, ingen gjør det du gjør bedre når du først slepper hemningene!

Vadim Demidov - Om du er på midtbanen eller som stopper, du stopper alt. Du løper, er med opp og tilbake og gir alt! Og de som sier du er treg, kan dra seg baklengs inn i fuglekassa! Kampene er ikke de samme uten deg på banen!

Mikael Lustig - Innleggsfot, måten du leser spillet, er med opp og gjør situasjonene foran mål farligere, og du gjør alltid jobben din bakover. Med deg på banen, er jeg ikke nærvøs for det som kommer på høyrekanten.

Antony Annan - Vårt knutepunkt og anker. Savnet etter Tettey ble ikke like stort etter at du fant din plass. Det som kommer forbi deg, klarer den bakre rekka å ta seg av. Du er alltid til rett sted og bygger opp laget!

Mikael Dorsin - Gubben som heldigvis visste hva som var godt for seg og laget, og snudde nesa tilbake etter en liten visit i Romania. Vi trenger deg, din kraft og løpskapasitet. Du er Valencias verste mareritt ;P

Rune Almenning Jarstein - Buret er ditt! Du er stødig i alle situasjoner. Du leser spillet som ingen annen keeper, og gjør jobben for dine lagkamerater lettere. Jeg føler meg trygg på at du tar de riktige avgjørelsene, og du står for mye av æren over at dere ikke har tapt noen kamper denne sesongen.

Kris Stadsgaard - En klippe av en stopper. Du utfyller laget, og står som en bauta i forsvaret når bekkene er oppe i angrep. Du og Anthony stopper alt.

En stor takk til resten av laget; Alejandro Lago, Abdou Razak Traoré, Dario Zahora, Markus Henriksen, Espen Johnsen, Alexander Lund Hansen, Juska Savolainen, Kjell Rune Sellin, Simen Wangberg og Albert Berbatovski.

Også en liten takk til de utleide spillerene, som har hatt sine små innspill på laget tidligere i år; Andreas Nordvik, Pål Andrè Helland, Jo Sondre Aas, Michael Kleppe Jamtfall og Roy Miller.


Jeg ville med dette vise min glede over denne sesongen. De som sier at årets Rosenborg enda ikke kan måles med 90-tallets helter, må kanskje se seg selv i speilet en gang til. Det er en grunn til at de slår alle rekorder, og fotballen er hvertfall ikke kjedelig! De som klarer å få trøkka det ut av hulle midt i trynet er enten misunnelige eller så kan de ikke ha sett en kamp..
Men forstå meg rett, jeg sier ikke at alle kamper og hvert minutt er fantastisk, men det er til tider ikke langt unna!

En stor bukke-nikke-neie-og-legge-seg-ned-i-støvet for O-store Hamrèn, uten han hadde det ikke vært mulig. Han er en fantastisk trener, og jeg tror alle som har et hjerte i svart og hvitt ønsker at han skal bli på Lerkendal i mange mange år fremover! Ikke meg i mot at han har Barcelona som inspirasjon, vi ser kun på det beste!


WE WON THE GOLD!! WE WON THE LEAGUE!! WE WON THE GOLD IN MOLDE BY!!

*Bilde er lånt fra www.vg.no

0 comments: